בלתי נתפס: אלפי עסקים בישראל גילו את השיטה שמייצרת להם לקוחות חדשים תוך פחות מ-48 שעות, כך תוכלו לבדוק האם השיטה מתאימה גם לעסק שלכם

ההוצאות על פרסום בדיגיטל בישראל הסתכמו בשנת 2020 בכ- 1.7 מיליארד ש״ח. המגמה גדלה ב – 6% בשנה האחרונה והיא ממשיכה לטפס, כחלק ממגמת העלייה פרצה שיטת שיווק חדשנית שהגיע מארה״ב ועסקים רבים בישראל החליטו לאמץ אותה

על פי סקר שביצענו, עסקים רבים מתלוננים שאינם מרוצים מתוצאות הפרסום בדיגיטל. גם כאשר הפרסום קולע ומביא פניות לעסק, התוצאה המיוחלת נמשכת ימים בודדים ולאחר מכן ״הקמפיין משתבש ומחירי הלידים נוסקים שוב לשמיים״. האם שיטת השיווק החדשנית יודעת להבטיח תוצאות?

יצאנו לקבל תשובות מחברת PR Digital ואספנו מהם כמה עובדות מעניינות

"לשיווק כושל סיבות רבות. הנפוצה ביותר היא שימוש באסטרטגיית שיווק לא מותאמת לצרכים ולתקציב העסק. בעזרת שיטת שיווק חדשנית שהגיע אלינו מארה״ב מצאנו כיצד ניתן למקסם רווחים לעסקים רבים תוך 48 שעות בלבד" מסביר פבל איזילוב, מנכ״ל החברה.

לבדיקת התאמה של שיטת השיווק החדשה בחרו את אזור הפעילות שלכם:

האשליה מאכזבת יותר מהכישלון

מכירים את הרגע המרגש במיוחד כאשר העסק מוצף בפניות (לידים) והתגלית המתסכלת כאשר האמת המרה צפה ואתם מבינים שאיכות הליד ירודה וההשקעה לא מחזירה את עצמה? במילים אחרות ״הליד לא מבושל מספיק״. בעלי עסקים מספרים לנו על הניסיונות הכושלים שלהם לקדם את העסק בדיגיטל לפני שהכירו את השיטה החדשה. במקרים רבים, ניתן היה למנוע את האכזבה מראש ולחסוך עלויות רבות.

 

מצב בו אין החזר על השקעות הפרסום (נקרא גם ROI שלילי) הוא מצב נפוץ במיוחד. הסיבה המרכזית לכך היא בחירה שגויה וחוסר התאמה בין משפך השיווק לעסק. הגולש לא עובר את התהליך בצורה טבעית ולא מגיע בשל לסגירה. 

 

הדרך הנכונה לשווק עסקים בדיגיטל היא בעזרת שיטה שיכולה להביא תוצאות כבר ב-48 השעות הראשונות של הקמפיין, אחרת, חבל על תקציב הפרסום שמתבזבז.

לבדיקת התאמה של שיטת השיווק החדשה בחרו את אזור הפעילות שלכם:

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות