קרקע להשקעה בהרצליה – כבר לא רק עניין של טייקוני נדל"ן

השטח הקיים בין הרצליה, כפר שמריהו ורעננה נחשב כבר שנים כאחת מאטרקציות הנדל"ן המבוקשות ביותר, למה אתם שואלים? בגלל המיקום הייחודי והיוקרתי שלו. מתחם שדה התעופה הממוקם שם כיום משתרע על שטח של כ-1500 דונם, וצפוי להפוך לשכונה מפלצתית הכוללת בתוכה עשרות אלפי יחידות דיור ושטחי תעשייה ומסחר.

הזדמנות ההשקעה

עיריית הרצליה דוחפת לפיתוח אזורי והוספת עשרות אלפי יחידות דיור בשנים האחרונות וזאת על מנת לעמוד בביקוש הרב למגורים באזור השופע מתחמי בילוי, תעשייה ומסחר.

ההזדמנות להשקעה במתחם שדה תעופה היוקרתי היא נדירה  וזאת בגלל העובדה שמדובר בקרקע חקלאית, קרקע שלמעשה כרגע לא מיועדת לבנייה, אך צפויה בעתיד להפוך לכזאת ולמעשה מחירי הקרקעות עלולים גם להכפיל את עצמם.  רוכשי הקרקע יכולים להרוויח בשתי דרכים, האחת, דרך מכירת הקרקע ברגע שהיא תופשר היות והמחיר שלה יעלה והשנייה הינה לחכות לאישורי הבנייה המתאימים ולמכור את יחידת הדיור במאות אחוזי רווח.

מתחם שדה התעופה בהרצליה, שצפוי לסיים את פעילותו לקראת סוף שנת 2018 ולאחר מכן להיכנס לשלבי התכנון והבנייה, צפוי להפוך לאחד ממרכזי המגורים היוקרתיים ביותר בארץ, לכן ההשקעה בקרקע חקלאית דווקא באזור זה היא שונה מאשר השקעה בקרקע חקלאית באזורים שונים בארץ.

מדובר פה בהשקעה פיננסית מהנדירות שהיו במדינת ישראל, מתחם כזה הממוקם באזור כל כך יוקרתי ומשלב חזון ירוק ובריא בהליך הקמתו זה משהו שלא ראינו עדיין במדינת ישראל, פרויקט ענק שהמשקיעים הראשונים בו יקצרו את פירותיו וייהנו מהם בשנים שיבואו.

השאירו פרטים לתיאום פגישה אצל המשרד המלווה את הפרויקט

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות