שגעון הדיגיטל: אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הצלחת העסק הוא פרסום דיגיטלי, אבל איך עושים את זה נכון?

גיוס לקוחות חדשים זאת המטרה, אך מהו האמצעי? הרי פעם, נהגו לגייס לקוחות חדשים מדלת לדלת. לאחר מכן בעלי העסקים עברו לעיתונות וחלקם אף לטלוויזיה. היום,  אין ספק שהדרך המהירה והאפקטיבית ביותר ללכוד את תשומת הלב של כל אחד ואחת מאיתנו, היא דרך הטלפון הנייד שגם ככה אנחנו לא מצליחים לנתק מהיד.

עד כמה זה מסובך לביצוע?

אז בסדר, פרסום דיגיטלי הוא אחד מהדברים החשובים ביותר לעסק – מובן. אבל עד כמה המשימה קשה ומורכבת לביצוע? זאת בדיוק השאלה ששאלנו את רונן קלניצקי, מנכ״ל קבוצת הדיגיטל .P.R:
״זה לא בהכרח קשה כמו שזה נשמע, אבל בעלי עסקים צריכים ללמוד להיות יותר יצירתיים. תפנימו, הלקוחות שלכם לא פראיירים, הם לא ימירו בדף נחיתה שלכם אם הוא מלא במסרים בנאליים והצעות ערך ״רגילות״ כמו שאפשר למצוא אצל המתחרים שלכם. חשוב להיות החלטיים בפרסום, להגדיר מטרות, להבין כמה אנחנו מוכנים לשלם עבור כל לקוח חדש ולבנות תוכנית עבודה מותאמת.״.

בדקו התאמה לפלטפורמת הפרסום הטובה ביותר עבורכם מה מטרת הפרסום שלכם?

איך עושים את זה נכון?

1. ״מחקר מתחרים״ – בדקו מי מתחרה על תשומת הלב של הלקוחות שלכם, באילו פלטפורמות המתחרים משתמשים לפרסום ובאילו תקציבים הם מפרסמים. ידע זה כוח וכדאי לכם לדעת מי מציע שירותים דומים לאותו קהל לקוחות.

2. ״לברוח מהעדר״ – אתם חייבים לדעת ליצור בידול ביניכם לבין עסקים אחרים שמספקים את אותם השירותים. היו בטוחים שהלקוחות רואים ברשת אין ספור עסקים דומים לכם, מי שהכי בולט מנצח. 

3. ״שיפור יחס המרה״ – הרמתם קמפיין ממומן, התחילו לזרום לידים / מכירות. עכשיו, מתחילים לעבוד על יחס ההמרה של דף הנחיתה או האתר, כלומר על מודעות שיביאו אחוז הקלקה גבוה יותר, כותרות שיגרמו לגולש להישאר באתר יותר זמן והצעות ערך שונות שיגרמו לאחוזי ההמרה לעלות. 

גדילה מתמשכת

גוגל גדלה בהכנסות שלה בכ-40 מיליארד דולר בשנה האחרונה, פייסבוק הכניסה בשנה החולפת 35% יותר מבשנה שעברה וענקית הטכנולוגיה הישראלית טאבולה (Taboola) הנפיקה בבורסה האמריקאית. לא משנה איך תסתכלו על זה, יש סיבה להתפוצצות הזו. הענקיות האלו גדלות כי בעלי עסקים צורכים את השירותים שלהם ומניבים משם תוצאות. לא כל קמפיין הוא ״בול פגיעה״ במטרה, אבל היו בטוחים שלכל עסק אפשר לעשות פרסום מוצלח.

ענו על השאלון וגלו איפה הכי משתלם לכם לפרסם מה מטרת הפרסום שלכם?

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות