משרד הבריאות מאשר: סדרת מחקרים הוכיחה כי הטיפול בכאב באמצעות מכשיר ה-B-Cure Laser נמצא כיעיל במיוחד

אלכס

20/09/2024

3' דק קריאה

אחח, אאוץ', אייה ו- אויי הם ממש לא ראשי תיבות, אלא מנת חלקם של 58% מהישראלים שפשוט נאנקים מכאב. ממש בכל יום. אז אם גם אתם סובלים מכאבים, חשוב שתדעו שקיים לזה פתרון והוא אפילו הוכח מחקרית: מכשיר הבי קיור לייזר (B-cure laser) המאפשר לכם להקל על הכאב – בלי לצאת מהבית, ללא צורך בפרוצדורות פולשניות וללא תופעות לוואי. ועכשיו – אתם יכולים להנות מ-60 ימי התנסות ובתנאים בלעדיים. כל הפרטים בפנים.

קבלו נתון שכנראה יכאב לכם לקרוא: מחקרים מראים כי למעלה מ-40% מהישראלים סובלים מכאבי גב, לפחות 1 מכל 6 סובלים מכאבים בברכיים ולא פחות מ-700,000 ישראלים סובלים מדלקות בפרקים (וזה עוד בלי להזכיר בכלל את אחוז הסובלים מפגיעות ומפציעות ספורט). 

מנגד, בעיקר אם אתם סובלים מכאבים כגון כאב ברכיים, כאבים בגב, צוואר תפוס, דלקות במפרקים או בגידים ועוד, הנתון הבא דווקא עשוי לעודד אתכם:

עפ"י מחקרים קליניים אשר נערכו בשנים האחרונות, נבדק ונמצא כי טכנולוגיית 'לייזר רך' נחשבת ליעילה במיוחד לטיפול בכאבים שונים – לרבות בפגיעות אורתופדיות ופציעות ספורט ודלקות.

והחדשות הטובות?

הטכנולוגיה הזו זמינה לכם ממש עכשיו באמצעות מכשיר ה-'בי קיור לייזר' שעכשיו זמין לכם ל-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים ולזמן מוגבל בלבד. ולמקרה שתהיתם, אז התשובה היא כן, המכשיר הזה אושר לשימוש ע"י משרד הבריאות.

לפרטים נוספים ו-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים - בחרו בקבוצת גילכם:

בי קיור… מה??

בי קיור לייזר הוא מכשיר טיפול בטכנולוגיית 'לייזר רך'. הוא מאפשר להחדיר אנרגיית לייזר היישר לעור ולרקמות של האזור הפגוע ולעורר תהליכים ביולוגיים אשר מסייעים בשיכוך הכאב.

למרות שהטיפול בלייזר הרך נמצא בעולם הרפואה כבר למעלה מ- 40 שנה, התפתחות תחום המחקר והשימוש בלייזר הרך צמח בשנים האחרונות וצבר תאוצה עם הופעת המכשירים הביתיים.

השימוש במכשיר הוא מאוד פשוט: כל מה שצריך הוא להניח אותו על אזור הכאב למשך 6-8 דקות בין פעם לפעמיים ביום. השימוש בלייזר עוזר בשחרור הורמון האנדורפין אשר אחראי על הפחתת הכאב ובכך לטפל בו ביעילות. וכל היופי פה? אין צורך בפרוצדורה פולשנית, ניתן לבצע את הטיפול באופן עצמאי (אפילו מהבית!) ואין תופעות לוואי. 

רתמו עוד היום את כוחו של הבי קיור לייזר והצטרפו ללמעלה מ-300,000 אנשים מכל רחבי העולם (בקנדה, אנגליה, ספרד, סקנדינביה ועוד) אשר הצליחו לגבור על הכאב באמצעות המכשיר המופלא הזה.

לזמן מוגבל: קבלו את מכשיר הבי קיור לייזר ל-60 ימי התנסות ובתנאים מיוחדים.

למידע נוסף ו-60 ימי התנסות בתנאים מיוחדים השאירו פרטים

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן