רעידת אדמה בשוק השינה: מזרן אורטופדי עם טכנולוגיית חלל של נאס"א מוצע בהנחה מיוחדת של 66%

חברת ד"ר קומפורט עוררה את זעמם של המתחרים עם "הצעה מקוממת" על מזרן הפרימיום המוביל שלה: מזרן ה-'דאבל קומפורט' עם טכנולוגיה ייחודית של נאס"א ב-1,690 ש"ח במקום ב-5,990 ש"ח. אם זה לא מספיק, היא מציעה "בשיא חוצפתה" גם 30 ימי התנסות וללא כל התחייבות.

אלכס

15/10/2024

3' דק קריאה

כשמדובר באיכות השינה שלכם, אסור לכם להתפשר על נוחות. אבל נוחות היא לא רק עניין של בחירה, אלא בעיקר פקטור של מחיר. תחשבו שאתם רוצים לשדרג מזרן ואתם מחפשים אחד איכותי שיעניק לכם שינה מצוינת. עם יד על הלב, בלי לבדוק בגוגל, כמה לדעתכם תוציאו עליו?

1,000 ש"ח?  1,500 ש"ח?  2,000 ש"ח?

אז האמת חברים, שהיום מזרן טוב שבאמת עושה את העבודה, יגרום לכם להיפרד מלפחות 3,000 ש"ח ואף עשוי גם לעלות 5,000 ש"ח וצפונה.

הלו?? הכסף שלכם גדל על עצים? אז זו הסיבה שחברת ד"ר קומפורט החליטה לצאת מאזור הנוחות שלה ולאפשר לכם לקבל את מזרן הפרימיום הסופר נוח שלה ובתנאים משתלמים במיוחד.

במקום לשלם סכום של 5,990 ש"ח אתם מקבלים את המזרן ב-1,690 ש"ח בלבד. למה? כי המזרנים של ד"ר קומפורט מגיעים "מהיצרן לצרכן", כלומר, שהיא עצמה מייצרת אותם ואין 'עמלות תיווך' על אספקת המוצר שאתם מקבלים.

לפרטים נוספים וקבלת 30 ימי ניסיון + זוג כריות מתנה סמנו את רמת הקושי המועדפת עליכם במזרן:

מהו מזרן ה-"דאבל קומפורט"?

אז מה הופך את מזרן ה-"דאבל קומפורט" למבוקש ביותר בארץ? קודם כל, הוא עשוי מחומר ויסקו אשר פותח במיוחד במעבדות של סוכנות נאס"א. הוא בעל צד רך המעניק תחושת "ריחוף" ומתאים את צורתו אל המשתמש. הצד השני הוא קשיח-אורטופדי המאפשר פיזור משקל והפחתת לחצים מהגוף.

בנוסף, אתם תוכלו להתנסות למשך 30 ימים עם אופציה להחזר מלא ואפילו לקבל מתנה זוג כריות איכותיות המותאמות במיוחד למזרן (בשווי 880 ש"ח). 

זהירות! אלו "תופעות הלוואי" שאתם עשויים לחוות אחרי שתרכשו את מזרן הדאבל קומפורט:

מוכנים לקחת את השינה שלכם ל-Next Level?

לפרטים נוספים וקבלת 30 ימי ניסיון + זוג כריות מתנה סמנו את רמת הקושי המועדפת עליכם במזרן:

*מזרן זוגי אורטופדי בגודל סטנדרט. * עד גמר המלאי.

למימוש ההטבה - בחרו בקבוצת גילכם:

לבדיקת התאמתכם לשימוש בתוכנה השאירו פרטים

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן