איך המזרן של ד"ר קומפורט חולל מהפכה באיכות השינה בישראל?

שינה על מזרון לא מתאים היא מהסיבות השכיחות לכאבי גב וחוסר אנרגיה. למרבה המזל, ד"ר קומפורט חוללה מהפכה בדרך שבה ישראלים ישנים ע"י יצירת מזרן שפותר את הבעיה הזו לתמיד: מזרן ה-"דאבל קומפורט" בטכנולוגיה של נאס"א. בימים אלו הוא מוצע בהנחה מיוחדת.

אלכס

20/10/2024

3' דק קריאה

למזרן טוב יכולה להיות השפעה משמעותית על שדרוג איכות השינה שלכם. למעשה, שיפור באיכות השינה עוזרת להפחית כאבי גב ולעלות דרמטית את רמת האנרגיה הכללית. ד"ר קומפורט, מותג המזרנים המוביל בישראל, החליטה מהסיבה זו להציע את מזרן היוקרה "דאבל קומפורט" בהנחה מיוחדת של 66% ובלי להתכוון חוללה מהפכה של בעולם השינה בישראל.

לפרטים נוספים וקבלת 30 ימי ניסיון + זוג כריות מתנה​ סמנו את רמת הקושי המועדפת עליכם במזרן:

מלילות טורדניים לשינה רגועה: כך שינה ה-דאבל קומפורט את חייהם של אלפי ישראלים

מזרן ה-"דאבל קומפורט" עשוי מחומר מיוחד המפזר לחצים ומבודד את שני הצדדים, כך שלא תרגישו דבר כשבן או הבת הזוג התהפכו לצדכם. זה אומר שאתם תוכלו לישון בשקט עם 0 הפרעות ולהתעורר בכל בוקר בתחושת רעננות מושלמת.

המזרן משלב "עיצוב שלא מהעולם הזה" עם 28 ס"מ של שכבות ויסקו ופולימרים אשר יבטיחו לכם לכם נוחיות מקסימלית – בכל לילה מחדש. למעשה, מדובר בטכנולוגיה שפותחה על ידי נאס"א ונמצא בשימוש על ידי אסטרונאוטים בחלל.

אבל אל דאגה, אתם לא צריכים להיות אסטרונאוטים כדי לחוות את היתרונות של המזרן המדהים הזה. בימים אלו ממש  ד"ר קומפורט מאפשרת לקבל אותו ב-1,690 ש"ח במקום בעלות מלאה של 5,990 ש"ח.

בנוסף, הרוכשים יקבלו במתנה זוג כריות מפנקות בשווי 880 ש"ח ועד 30 ימי התנסות עם אופציה להחזר מלא. המזרן מוצע באחריות מלאה למשך 12 שנים.

לקבלת 30 ימי ניסיון + זוג כריות מתנה השאירו פרטים:

*מזרן זוגי אורטופדי בגודל סטנדרט. * עד גמר המלאי.

למימוש ההטבה - בחרו בקבוצת גילכם:

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן