הסוד למזגן נקי ורענן נחשף: זו השיטה שמעולם לא הכרתם!

אתם חוזרים הביתה גמורים מעייפות וכל מה שאתם רוצים זה להדליק מזגן ולהירגע. אתם לוחצים על המפסק – ואז זה מכה בכם: המזגן מרעיש בהגזמה, בקושי מצליח לקרר ומפיץ ניחוחות "מוזרים". נשמע לכם מוכר? אז לפני שאתם רצים להחליף את המזגן – תדעו שקיימת שיטת ניקוי ייחודית שיכולה לספק לכם פתרון.

אלכס

20/09/2024

3' דק קריאה

לכלוך, עובש או ריחות לא נעימים הם סימנים המעידים על כך שקיימת בעיה במזגן שלכם. אז עכשיו יש לכם שתי אופציות: "לקחת אוויר" ולקוות שהבעיה תיעלם או לפנות למומחה מזגנים אשר ידאג לפתור אותה מהיסוד.

לקבלת פרטים על ניקוי המזגן שלכם​
בחרו את אופי הבעיה

הצטברות של אבק ולכלוך פוגעת בביצועי המזגן שלכם ובאיכות האוויר שהוא מפיק. בין היתר, זה עשוי להוביל להתפרצות שיעול חמורה ואף לגרום לקוצר נשימה לאנשים הקרובים לכם מכל. במיוחד אם הם סובלים מאסטמה (חלילה).

זו הסיבה שאסור לכם לקחת סיכון ועליכם לדאוג לניקוי המזגן כדי לשמור על בריאות המשפחה שלכם.

מלבד זאת, ניקוי המזגן עשוי לחסוך לכם עד 40% בצריכת החשמל החודשית.

ב-REAL AIR VIP, חברת ניקוי מזגנים אשר פועלת בפריסה ארצית, צוות טכנאים מיומן משתמש בכלים מיוחדים כדי לנקות באופן יסודי את "הפינות האפלות" במזגן שלכם; החל מהסוללה והמאייד ועד למנוע והמאווררים.

בורג-אחר-בורג, הם דואגים לפרק ולבצע חיטוי לכלל החלקים של המזגן וזאת באמצעותם של חומרים רבי עוצמה. והתוצאה? 100% הסרה של עובש, אבק וחיידקים כך שתוכלו ליהנות מאוויר נקי ותחזרו לנשום לרווחה. פשוטו כמשמעו.

המצטרפים בימים אלה ייהנו מניקוי יסודי ויקבלו גם בונוס מיוחד: בישום מיוחד למזגן ללא תוספת תשלום.

אז אל תחכו שהמזגן שלכם יעשה בעיות – טפלו בהן מבעוד מועד!

למידע נוסף על ניקוי המזגן שלכם – השאירו פרטים

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן