איך טיפול בחדר מלח עוזר לילדים שלכם לנשום לרווחה?

הורים לילדים עם בעיות אף-אוזן-גרון יודעים עד כמה זה קשה לראות שהם סובלים. בין אם זה בגן, בבית ספר או בכל מסגרת חברתית, האיום של חיידקים ווירוסים אורב בכל פינה. אלטרנטיבה טבעית, נטולת תרופות יכולה להגן ולחזק את המערכת החיסונית – בלי צורך בסטרואידים או הליכים פולשניים. בחדרי המלח של 'סולטי' עושים בדיוק את זה, בגיבוי שנים של פרקטיקה ומחקרים פורצי דרך.

20/09/2024

3' דק קריאה

חדרי המלח של 'סולטי' נחשבים ל-"מקדש של הקלה" עבור ילדים הסובלים מאלרגיות, נוזלים באוזניים, אסטמה או אפילו מחלת ריאה חסימתית כרונית (COPD). היתרונות הטיפוליים של טיפול בחדר מלח הם לא פחות ממשני חיים.  

כשהילד/ה נכנסים לחדר, האוויר נהיה רווי בחלקיקי מלח החודרים היישר לריאות שלהם ועוזרים לנקות באופן יסודי את כלל מערכת הנשימה. הורים עדים לחרחורים נעלמים בהדרגה, הנשימה הופכת למשוחררת יותר והחיוניות של הילדים פורחת. 

מעבר להקלה בקשיי הנשימה, המלח מתגלה כבעל ערך בחיזוק משמעותי של מערכת החיסון. סוף סוף הורים ישנים טוב בלילה בידיעה שקיים טיפול אפקטיבי שעוזר לילדים שלהם לשפר את איכות החיים.

לפרטים על טיפול היכרות במחיר מיוחד - ענו על השאלה:

למי הטיפול מיועד?

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒

ג'ימבורי טיפולי לילדים

חדרי מלח לילדים הם יותר מחדרי ריפוי; הם אזורי פלא תוססים שנועדו להצית את הדמיון. בתוך המרחב עם המראה המושלג מחכה אוצר של משחקים ופעילויות המותאמים לשבות את ליבם ומוחם של ילדיכם.

אתם מוזמנים לשחק ולחפור איתם במלח, לצפות בטלוויזיה ופשוט לבלות זמן איכות ביחד והכל תוך ניצול היתרונות של טיפול בחדר המלח.

בזמן שהם משחקים בהנאה המלח מפעיל את קסמו ועוזר להקל על תסמינים רבים כמו אלרגיות, בעיות נשימה, ברונכיטיס, דלקת ריאות ועוד. הם אפילו לא מרגישים שהם בסביבה טיפולית.

יעילות הטיפול מצטברת לאורך זמן ולכן ההמלצה היא על סדרת מפגשים של 10-20 טיפולים בהתאם לאופי הבעיה. משך כל טיפול הוא 45 דקות וניתן לקבל החזרים מחברת הביטוח של עד 50%.

רשת 'סולטי', חברה באיגוד המלח העולמי, פועלת זה למעלה מ-12 שנים כדי לתת מענה טבעי לבעיות ומחלות במערכת החיסון והנשימה באמצעות חדרי מלח ותאי חמצן מיוחדים.

למידע על טיפול היכרות במחיר מיוחד
השאירו פרטים

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒

מחקרים שנערכו בנושא:

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן