אחוזי הצלחה גבוהים: תכשיר טבעי ללא צורך בכדורים עזר לאלפי ישראלים למגר את הסימפטומים שגורמים לפטרת הציפורניים

היא מכוערת, לא אסתטית וגורמת למבוכה רבה. פטרת ציפורניים היא בעיה מעיקה שלמעלה מ-10% מהישראלים סובלים ממנה והיא מותירה אחריה שובל של חוסר אונים ותסכול. "פרופ' רינייל", תכשיר טבעי ייחודי המזקק את כוחו של הטבע, מאפשר למגר ביעילות את הסימפטומים ואף למנוע את חזרת הפטרת.

אלכס

20/09/2024

3' דק קריאה

"פרופ' רינייל" היא תערובת ייחודית של 10 מרכיבים טבעיים אשר מעודדת הזנה ושיקום של הציפורניים תוך מתן מענה יעיל לסימפטומים שגורמים לפטרת. התערובת מכילה מרכיבים אנטי ויראליים, אנטי דלקתיים ואנטי בקטריאליים אשר עוזרים לחטא ולשקם רקמות פגועות ולאפשר צמיחה מחודשת של ציפורניים חזקות ובריאות. ניתן לקבל במשלוח חינם תוך 3 ימי עסקים לכל מקום בארץ.

לבדיקת התאמה לשיטה הטבעית למיגור פטרת הציפורניים - בחרו את טווח גילכם

🔒 שאלון אישי ומאובטח 🔒
*בלחיצה תועברו לשאלון בדיקת התאמה לטיפול בפטרת הציפורניים בעזרת התכשיר של רינייל

נכון, פחות נעים לדבר עליה בזמן ארוחת הצוהריים (או בכלל) אבל יותר לא נעים להמשיך ולהסתובב עם פטרת ציפורניים שפשוט ממררת לכם את החיים. זה צהוב, כואב, מגעיל, דוחה… נו, אתם בטח מכירים. אולי גם ניסיתם מיליון דרכים להתמודד איתה – החל ממשחות וכדורים ועד לשיטות "מלחמת הכוכבים" כמו שימוש בקרני לייזר. 

חלק מזה אולי עזר לכם, לפחות לזמן קצר אבל אז הפטרת חזרה "לנקום" והופיעה מחדש על הציפורניים. אפשרות אחת היא להמשיך להיות 'שפני ניסיונות' או פשוט לבחור בתכשיר של "פרופ' רינייל" – הדרך הטבעית והיעילה שכבר עזרה ללמעלה מ-38,000 ישראלים למגר את הסימפטומים שגורמים לפטרת הציפורניים.

איך זה עובד?

התכשיר המהפכני נלחם ביעילות בקיומם של בקטריות וזיהומים וכבר במהלך השבועיים הראשונים אתם תוכלו להבחין בהבדל. מלבד זאת, התכשיר פועל כאמצעי מניעה שלמעשה משקם את הציפורניים וזאת באמצעות מיגור הסימפטומים אשר הגורמים להתפתחות הפטרת. 

נוזל הטיפול, בעל מרקם של מי ג'ל, מגיע בטפטפת בעלת קצה מעוגל המאפשרת שימוש נוח והחדרה של הנוזל היישר אל עומק לציפורן. 

ננסי ברנדס, מגדולי המוזיקאים והבדרנים בישראל, הצליח לנצח את הפטרת אחרי שנחשף לשיטת הטיפול. ננסי שיתף: "היו לי ציפורניים חזקות ובריאות, פתאום הן נהיו צהובות, מתפוררות, הייתה פאניקה אמיתית. התחלתי לנסות כל מני דברים; משחות, כדורים ואפילו טיפול בלייזר. כלום לא עזר. מכר שלי סיפר לי על "פרופ' רינייל" ואמר שזה יכול לעזור. הזמנתי את התכשיר וזה פשוט עבד. הסימנים של הפטרת נעלמו! זה יכול לעזור גם לכם חברים. תגידו שננסי שלח אתכם".

למרבה ההפתעה, ננסי הוא ממש לא היחיד. גם עידו קוז'יקרו, אחד מכוכבי הכדורסל המוכשרים שצמחו כאן, התמודד עם בעיה דומה. זה מה שהיה לו לומר: 

"סבלתי המון שנים מפטרת הציפורניים. מקלחות, נעליים סגורות והמון המון זיעה גרמו לי לנזק אדיר בציפורניים. הן היו אכולות, הצבע שלהן השתנה והמראה הזה היה לי קשה. ניסיתי הכל כדי להתמודד עם זה. זה הפך לסיוט אישי שלי. למזלי מצאתי באינטרנט את הנוזל של "פרופ' רינייל". הוא מתאים לשימוש ביתי, לא משאיר עקבות ולא כואב בכלל. והכי חשוב – הוא עובד. לא האמנתי שדבר כזה קיים. הסיוט נגמר – הציפורניים חזרו להיות נקיות ובריאות".

לבדיקת התאמה לשיטה הטבעית למיגור פטרת הציפורניים – השאירו פרטים

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒

– התוכן אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם וייתכן שאינן מייצגות או עשויות להיות מדויקות.
– המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ או המלצה רפואיים ואין להסתמך עליו ככזה

מחקרים:

Formulations Based on Natural Ingredients for the Treatment of Nail Diseases

Green natural nail polish modified with essential oils to treat onychomycosis

A Review of Antifungal Natural Products Against the Pathogenic Fungi Causing Athletes' Foot Disease

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן