איך תאי לחץ מסייעים לאלפי ישראלים לשפר את איכות החיים?

ככל שהזמן עובר או בעקבות נסיבות אחרות, הגוף נתקל באתגרים בריאותיים שיותר קשה להתמודד איתן. טיפול בתא לחץ, הכולל נשימה של חמצן טהור בסביבה של לחץ גבוה, מסייע לישראלים רבים לשפר את הרווחה הכללית ולחזק את המערכת החיסונית.

20/09/2024

3' דק קריאה

כשהגוף מקבל חמצן ברמה מוגברת, משהו מדהים קורה מבפנים. החמצן חודר לדם והרקמות, מעורר תהליך מואץ של החלמה טבעית ומאפשר להתמודד ביעילות עם מגוון רחב של בעיות: כאבים (גם כאלו שאין להם הסבר), זיהומים, פצעים מתמשכים ועוד. 

להיכנס ללחץ ולהרגיש כמו חדשים

הטיפול מתרחש בסוג של קפסולה בתנאים מבוקרים. לחץ האוויר מועלה לעד פי 1.4 מהלחץ האטמוספרי שבחוץ. לאחר מכן, חמצן מוגבר חודר לדם והרקמות כדי לספק לגוף את כמות החמצן שחסרה לו. עפ"י מחקרים שונים, תנאים אלו עוזרים לקדם תהליכי ריפוי מרכזיים: התחדשות של תאים, שיפור יכולות זיכרון, הצערת מראה העור ותיקון של רקמות פגועות. ישראלים רבים שעברו את הטיפול סיפרו כי הבחינו בשינוי ניכר לטובה. הטיפול מבוצע ע"י צוות מנוסה אשר עבר הסמכה לטיפול בתאי לחץ.

לבדיקת התאמה לטיפול בתא לחץ וקבלת מפגש היכרות ב-99 ש"ח

בחרו את קבוצת גילכם

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒
*בלחיצה תועברו לבדיקת התאמה לטיפול בתא לחץ

"הייתי במצב שבקושי קמתי מהמיטה"

שירה, בת 58, סובלת מסוכרת מסוג 2 כבר 16 שנים. בשנים האחרונות התפתחו בכפות רגליה פצעים סוכרתיים: "הייתי במצב שבקושי קמתי מהמיטה. החלטתי לקחת את עצמי בידיים ושמעתי שטיפולים בתאי לחץ יכולים לסייע. הרופא אמר לי שבנוסף לטיפולים אני חייבת לרדת במשקל ולהגיע לסוכרת מאוזנת כדי לשפר את המצב. בפועל,  כבר עם הטיפולים הראשונים, הבחנתי  שמצבי הבריאותי לא רק הפסיק להידרדר אלא ממש ניכר שיפור. בנוסף לטיפולים, התחלתי כמובן דיאטה לפי תפריט שבנתה הדיאטנית שלי."

פציעות מובילות לפגיעה בכלי דם וגורמות נזק לרקמות. באמצעות תא לחץ ניתן להזרים אליהן דם עשיר בחמצן ובכך להאיץ את תהליך ההחלמה באופן יעיל ומהיר. עבור אנשים עם סוכרת, ריפוי פצעים יכול להיות מאתגר. טיפול בתא לחץ מסייע להגביר את אספקת החמצן לאזורים הפגועים, מקל על הנזק ומפחית את הסיכון לסיבוכים.

לאחר הטיפול

עם סיום הטיפול, הלחץ בתא חוזר בהדרגה לרמה נורמלית. הורדת הלחץ נעשית בצורה מבוקרת כדי למנוע אי נוחות והצוות המקצועי נמצא שם כדי ללוות לאורך התהליך. לאחר היציאה מהתא ניתן לחזור לשגרה מלאה ללא כל מגבלה. לרוב ההמלצה היא לערוך סדרת מפגשים כדי להשיג תוצאות מיטביות. כמות הטיפולים המומלצת משתנה מאדם לאדם ותלויה בחומרת הבעיה. 

אלפי ישראלים כבר שיפרו את איכות החיים!

לבדיקת התאמה לטיפול בתא לחץ וקבלת מפגש היכרות ב-99 ש"ח

השאירו פרטים

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒
*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
**המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

מחקרים

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן