"לא יכולתי לוותר על ג'אנק פוד, בזכות אברהמסון החשק נעלם והצלחתי להוריד 50 קילו"

בדומה לזוגיות, יש אנשים שמערכת היחסים עם אוכל עשויה להיות 'מורכבת' בעבורם. כך היה סיפורם של למעלה מ-58,322 ישראלים שהיו כלואים ב-"רומן סוער" עם מתוקים, ג'אנק פוד ומאפים מפתים שהשתלטו להם על החיים בצורה אובססיבית. כל זה השתנה כשהגיעו למכון אברהמסון שעזר להם לנטרל את הדחף. "השינוי אחרי הטיפול היה מהיר, היום אני שולט באוכל ולא הוא בי".

לי קומיסיונרו. לפני ואחרי. *התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם.

20/09/2024

3' דק קריאה

"התחטבתי וזו הרגשה מדהימה"

לי קומיסיונרו שיתפה בגילוי לב: "בגיל 19 אמא הציעה שנלך לאברהמסון. לא היה לי מושג למה אני נכנסת. לא הבנתי מה זה פחמימות ממכרות ומה זה סוכר.  בזכותם הצלחתי לאמץ לעצמי אורח חיים חדש." 

"אף פעם לא הייתי ילדה רזה. אהבתי לאכול ג'אנק פוד, בצקים, פיצות פסטות, בורקסים ומה לא. בזכות אמא שלי החלטתי ללכת לאברהמסון כדי להיפטר מהדחף ולהצליח לרדת במשקל."

"ביום הגמילה הלכנו לבית קפה והזמנו מנה עם קינואה, הרגשתי בחילה ולא רציתי לגעת בזה. ניסינו לאתגר את עצמנו גם ליד מאפיות, הריח כבר לא עשה לי את זה והחשק לא התעורר".

"בזכות שיטת אברהמסון הצלחתי לרדת 50 קילו!"

מנטרלים את הדחף ויורדים בקלות במשקל

'שיטת אברהמסון' כוללת טיפול טבעי, הדרכה אישית עם מומחי תזונה ומערך שלם של כלים בלעדיים המוכיחים את יעילותם כבר קרוב ל-40 שנה. התהליך מתמקד בנטרול הדחף ברמות הפיזית והרגשית ובכך מאפשרים להשתחרר סופית מצריכה של סוכר ופחמימות ממכרות ולהגיע בקלות למשקל היעד. בלי כדורים ותחליפים ועם תמיכה וליווי לכל החיים. 58,322 ישראלים כבר עשו זאת בהצלחה.

רוצים לרדת במשקל ולהצליח לשמר את התוצאות?

למידע נוסף על שיטת אברהמסון - השאירו פרטים

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒
*התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם

"ירדתי ממידה 46 למידה 28"

"לפני 10 שנים לא חשבתי שאני אחזיק מעמד כל כך הרבה זמן. לא האמנתי שמשהו יכול לשנות את החשיבה או את התפיסה שלי", מספר דודי טל, 41, נשוי, עיתונאי מרמת גן.

"בשיא שלי שקלתי 104 קילו. ניסיתי דיאטות וסדנאות אבל כלום לא עזר. נתקלתי בפייסבוק באברהמסון והחלטתי לתת לזה ניסיון. השינוי אחרי טיפול הגמילה היה מיידי. לא היה לי תיאבון בכלל, לא לפחמימות ולא לסוכר. נכנסתי לכושר מהר מאוד. בחודש הראשון השלתי 8 ק"ג ותוך שמונה חודשים ירדתי 39."

דודי טל. לפני ואחרי. *התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם.

"בתוך חודשיים נשרו ממני 12.5 קילו"

"תמיד הייתי רזה. התחלתי לעלות במשקל אחרי שני הריונות רצופים: בהריון הראשון עליתי ל-105 קילוגרמים. בהריון השני הגעתי לשיא של 115 קילו. ניסיתי דיאטות שונות באופן עצמאי ללא הצלחה משמעותית. בזכות אברהמסון ירדתי בתוך חודשיים 12.5 קילו."

"את השינוי הגדול עשיתי לפני כשמונה חודשים. שקלתי 95 קילו. בעלי, שגם השמין, הציע שנלך לאברהמסון. הוא לא רצה שנתקע עם קילוגרמים עודפים. תוך זמן קצר הוא ירד 5 קילו".
"כשהגעתי לטיפול באברהמסון, השארתי שוקולד ברכב. רציתי לבחון את 'הקסם' שבעלי דיבר עליו. להפתעתי גיליתי שהוא צדק. בתוך חודשיים נשרו ממני 12.5 קילו ובסך הכל ירדתי 20 קילו. אני בנאדם אחר לגמרי ומרגישה מהמם."

מירי דהרי לפני ואחרי. *התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם.

40 שנים של הצלחה וחדשנות

אברהמסון הוא המכון המוביל בישראל בתחום הגמילה מסוכר ופחמימות ממכרות – עם מעל ל90% הצלחה ויותר מ-40 שנות ניסיון. המכון מונה 50 עובדים ומטפלים ב-7 מרכזי טיפול מצפון ועד דרום. בזכות שיטה טבעית, פרי פיתוחו של המכון, המשלבת בין גישה קוגנטיבית לרפואה אלטרנטיבית – כבר למעלה מ-58,322 ישראלים נטרלו את הדחף לסוכר ופחמימות ממכרות וירדו במשקל בקלות. 

רוצים לרדת במשקל ולהצליח לשמר את התוצאות?

למידע נוסף על שיטת אברהמסון - השאירו פרטים

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒
*התוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן