הטרנד שמטריף את הישראלים: מטבח מעוצב בהתאמה אישית במחיר שפוי

כל שנה זה חוזר על עצמו – ישראלים רבים שרוצים לשדרג את המטבח ומגלים שזו משימה מורכבת: על איזה סגנון הולכים? באילו חומרים להשתמש? איזה צבע משתלב הכי יפה? בדיוק בשביל זה יש מעצבי מטבח מנוסים שיכולים לעזור לכם לתכנן את המטבח המושלם. וכן, אפשר לעשות את זה גם בלי לשרוף את הכיס.

20/09/2024

3' דק קריאה

למי קראתם מטבח?

המטבח זה לא רק מקום שמכינים בו ארוחות – אלא "הלב הפועם של הבית"; המרחב המשפחתי שנוצרים בו זיכרונות משותפים. המטבחים של ימינו הם אפילו יותר מזה. הם הפכו לסמל סטטוס של איכות וסגנון חיים. זו הסיבה שבכל שנה יש אלפי משפחות שבוחרות לשדרג את המטבח. במקרה כזה, עבודה עם מעצב מטבחים מתגלה כחיונית כדי להפוך את המטבח מעוד חדר משעמם למרחב שימושי ומהמם.

כל מטבח ו"האופי" שלו

מטבחים בהתאמה אישית נמצאים במגמת עלייה ויש להם נישות משלהם. למשל – אפשר לבחור בעיצוב 'מודרני' עם נגיעות דקורטיביות או בעיצוב 'כפרי' עם אווירה של "פעם" המשלב גמישות ופונקציונליות פורצי דרך.

במטבחי גלרי, חברה מובילה בייצור מטבחים מעוצבים – המטבח מתוכנן בשיתוף מעצבת מטבחים ואנשי מלאכה מקצוענים – בהתאם לסגנון והטעם הייחודי של הלקוח. החל משלב הקונספט ועד לשלב הייצור – התהליך מתבצע באופן מדוקדק עם דגש רב על הפרטים הקטנים תוך עשיית שימוש בחומרי גלם מובחרים.

המטבחים מגיעים עם 7 שנות אחריות ומיוצרים במפעלים בארץ מה שמאפשר ליצור את מטבח החלומות ללא עלויות תיווך ובמחיר הוגן ושפוי.

לפרטים נוספים על מטבח בהתאמה אישית - ענו על השאלה:

מהו סגנון המטבח המועדף עליכם?

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒

"מייצרים לקוחות מאושרים"

משפחת הוסטזקי-גולוב מאזור המרכז החליטה לשדרג את המטבח הקיים. סיוון, אם המשפחה, שיתפה על החוויה שלה עם 'מטבחי גלרי': "החלטנו שמשקיעים במטבח. עשינו סקר נרחב והחלטנו שהולכים על מטבחי גלרי – בגלל השירות, המקצועיות והתמורה למחיר שבאמת לא היו לה מתחרים. בכל בעיה סמדר המעצבת יצאה מגדרה וזמני האספקה קוצרו מאוד לבקשתנו. ללא ספק ההחלטה הטובה ביותר שעשינו. אני ממליצה מאוד!"

"מטבחי גלרי" היא חברת מטבחים מובילה המבצעת התקנות בכל רחבי הארץ. ל"מטבחי גלרי" ניסיון רב בתכנון, עיצוב ובניית מטבחים מותאמים, לרבות עיצובים מודרניים וכפריים והיא משתפת פעולה עם ספקים מומלצים תוך עשיית שימוש בחומרים מובחרים בלבד. החברה פועלת בקשב רב, מתן יחס אישי והקפדה בלתי מתפשרת על טיב השירות ללקוח.

למידע נוסף על מטבח בהתאמה אישית – השאירו פרטים:

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן