חשיפה: ישראלים שנפגעו מרשלנות רפואית זכאים לקבל פיצוי בהיקף של מיליוני שקלים אך רבים לא עושים זאת

"באופן מפתיע ובעיקר מקומם, רוב הנפגעים מרשלנות רפואית לא יודעים שהיא קרתה להם ולא זוכים לקבל את הכסף שמגיע להם; לעיתים מדובר במיליונים" – כך שיתף בראיון עו"ד רן שפירא ממשרד עו"ד 'אלמוג-שפירא'. לצד זאת, הוא מוסיף, כי "ניתן להשיג את הפיצוי המיוחל עם סיוע משפטי מתאים. לכן חשוב בכל מקרה שבו נגרם נזק בשל טיפול רפואי, לפנות לעו"ד העוסק בתחום כדי לבדוק האם קיימת עילת תביעה לפיצוי".

 

20/09/2024

3' דק קריאה

מהי רשלנות רפואית בעצם?

"מדובר בסטייה ברורה מסטנדרט הטיפול המקובל שעלולה בסיכוי גבוה להוביל לנזק בריאותי. בעת התמודדות עם ההשלכות שלה, משרד עו"ד כמו שלנו הופך למגדלור של תקווה. במיוחד בשעתם הקשה, אנשים צריכים את הידע והניסיון שיעזרו להם לקבל את הפיצוי שמגיע להם במקום שיאלצו להתמודד עם זה לבד. המטופלים צריכים לעסוק בבריאות. אנחנו כעורכי דין נילחם על הזכויות שלהם לקבלת פיצוי."

מה בנוגע להיקף הפיצויים?

"זה באמת תלוי מקרה. היקף הפיצוי הוא השלכה של נתונים שונים כמו גיל הנפגע, יכולת השתכרותו לפני הפגיעה ועוד פרמטרים נוספים שבית המשפט בודק. בפועל, המטרה של הפיצוי היא להחזיר את המצב לקדמותו ככל הניתן, על מנת לאפשר לנפגעים להמשיך להתקיים בכבוד."

האם גם לכם מגיע פיצוי משמעותי בעקבות רשלנות רפואית?

לבדיקת זכאותכם וייעוץ ראשוני ללא התחייבות - אנא השיבו על מספר שאלות קצרות: מהי קבוצת הגיל של נפגע/ת הרשלנות?

🔒 שאלון אישי ומאובטח 🔒
*בלחיצה תועברו לשאלון הערכה כדי לאמוד את סיכוייכם לזכות בתביעה סיעודית

אז איך אתם עוזרים למישהו שנפגע מרשלנות רפואית?

"עורך דין העוסק ברשלנות רפואית הוא איש אמונו של הנפגע. מדובר ביחסי אמון שחייבים להיות בנויים ברמה המקצועית והאישית. לא ניתן באמת להפריד את הרגש כאשר אתה מייצג אדם שנפגע מרשלנות רפואית. אתה באופן ישיר מרגיש שאתה נלחם עבורו ורוצה לעשות ככל יכולתך על מנת להקל עליו לכל הפחות באמצעות פיצוי כספי. אני חושב שכל לקוח במשרדנו מרגיש שהתיק שלו הוא התיק שלנו אישית, על כל המשתמע מכך."

אתה יכול לשתף בסיפור הצלחה ספציפי?

"תביעות רשלנות רפואית ובייחוד הסדרי פשרה הם לרוב חסויים. לכן לא ניתן באמת לפרט על המקרים עצמם. ישנן תביעות כגון איחור באבחון של מחלה, או רשלנות בניתוח, שהובילו לפיצוי מאוד גבוה. גם בתחום הגניקולוגיה והמיילדות, ישנם מקרים רבים בהם נגרמה רשלנות במעקב ההיריון או בלידה באופן שהוביל לנזקים קשים מאוד, שהובילו לפיצויים בהיקף של מיליוני שקלים. הפיצוי לא מחזיר את הגלגל לאחור, אבל לכל הפחות הוא יכול להקל במובן הכלכלי וזו חובתנו להשיג לאותם הנפגעים את המקסימום האפשרי."

האם גם לכם מגיע פיצוי משמעותי בעקבות רשלנות רפואית?

לבדיקת זכאותכם וייעוץ ראשוני ללא התחייבות – השאירו פרטים

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒
המידע המופיע אינו מהווה ייעוץ משפטי.

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן