פריים לוקיישן בהוד השרון: אושרה הקמתה של שכונה חדשה באחד האזורים המבוקשים בישראל

יחידות קרקע למגורים בבנייה רוויה ימכרו בשלב הראשון עם פוטנציאל השבחה של עשרות אחוזים.

20/09/2024

3' דק קריאה

בצמוד לשכונות היוקרה רמת הדר ורמות מנחם ובסמיכות לגן הלאומי ולנחל הירקון שבשרון, תוקם שכונה חדשה עם כ-6 אלף יחידות דיור במודל בנייה רוויה ועוד 220 מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר. המיקום הוא אזור יוקרה עם נכסים הנמכרים בשווי של 4 מיליון שקל ומעלה. בשלב ההתחלתי תתאפשר רכישת קרקע החל מ-619,000 ש"ח בלבד. הציבור הרחב לא נותר אדיש ומאות כבר הגישו מועמדות.

עכשיו זה רשמי. הפרויקט להקמת שכונת 'נוף הירקון' צפוי לצאת לדרך לאחר שניתן האישור העקרוני במסגרת תכנית המתאר הר/2050 של הוד השרון. מיקום השכונה החדשה יאפשר גישה נוחה לעורקי תנועה ראשיים (כביש 4, 5, 6 ו-40) ומדובר במרחק של כ-20 דקות בלבד מלב המטרופולין של תל אביב.

נכון להיום גרים בהוד השרון כ-68,000 תושבים. מיקום השכונה מבחינת דרכי הגישה, כמו גם העובדה שהיא תקום בסמיכות לאזור התעסוקה נווה נאמן וקניון שרונים, יעודדו משפחות רבות לעבור אל הוד השרון והצפי הוא שהאוכלוסיה תכפיל את עצמה עוד לפני 2030 ותגיע לסדר גודל של 100 אלף אנשים.

משקיעי נדל"ן חכמים מבינים שזמן זה כסף. הם לא רק יודעים לאן להיכנס אלא גם מתי נכון לעשות את זה. כמות המשקיעים שהגישו מועמדות עולה במאות על כמות היחידות שנותרו פנויות לציבור, כך שלא לכולם תהיה ההזדמנות לרכוש נכס קרקע החל מ-619,000 ש"ח בלבד.

החברה המלווה את הפרויקט מסרה בתגובה: "מדובר כאן במצב של 'אל חזור'. ככל שהתוכנית תתקדם שווי הקרקע יעלה. בהתחשב שהנכסים באזור נמכרים בלמעלה מ-4 מיליון שקלים, משקיעים שייסגרו עסקה מוקדם ויקנו יחידת קרקע ב-619,000 ש"ח צפויים ליהנות מרווח פוטנציאלי של למעלה ממיליון שקלים – בזמן קצר ביותר. חוץ מזה, מדובר בהזדמנות יוצאת דופן עבור זוגות צעירים ומשפחות שרק חולמות להגיע לנכס משלהן בלי לקחת משכנתא עם ריביות גבוהות."

למידע נוסף והגשת מועמדות – השאירו פרטים 

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒
*הקרקע אינה זמינה לבנייה

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן