מאפס לנכס: תוכנית הלימודים שמלמדת כל אחד איך לאתר עסקאות נדל״ן 'מתחת לרדאר'

20/09/2024

3' דק קריאה

ישראלים רבים מדי "התרגלו" לחיות בצורה הזאת; להביט בחרדה מעבר לכתף לקראת ההורדות הכבדות שאחרי העשירי לחודש: משכנתא, ילדים, חובות, ארנונה והוצאות המחיה השוטפות שעולות לנו כל כך ביוקר היום. איך אפשר שלא נהיה לחוצים עם אינפלציה גבוהה ששוחקת את הערך של הכסף שלנו – שנה אחרי שנה? איך אפשר להמשיך ולהישען על משכורת זעומה שבקושי מספיקה לנו בשביל לשרוד?

אז זהו שאי אפשר, וזו הסיבה שכל כך הרבה משפחות חיות במצב תמידי של 'מרוץ עכברים' מסוכן: הן נכנסות למינוס, לוקחות מלא הלוואות וטובעות עמוק יותר 'בבוץ' הכלכלי. במילים אחרות, זה נראה כמו משחק מכור: קשה לראות איך מגיעים לחופש כלכלי עם "קלפים" כאלה, שלא לדבר על להגיע לדירה הראשונה.

סימנים של תקווה

בשנים האחרונות אנשים מתחילים להפנים שאם הם באמת רוצים לשפר את המצב הכלכלי ולדאוג לעתיד המשפחה שלהם, הם צריכים לשנות את התפיסה לגבי כסף ולפתוח את הראש למשהו חדש מבחינתם: השקעות המאפשרות להגדיל את היקף ההכנסות באופן קבוע ומשמעותי. כלומר, לצד הצורך לנהל תקציב מאוזן, הם צריכים שיהיה להם אפיק הכנסה נוסף כך שהם לא יצטרכו להישען יותר על מקור פרנסה שברירי שבקושי מאפשר להם להתקיים. רבים עושים את זה באמצעות השקעות נדל"ן.

השקעה שהיא נכס

מאז ומתמיד תחום הנדל"ן נתפס כאחד מאפיקי ההשקעה הכי יציבים ואטרקטיביים. למעשה, בעשור האחרון נרשמה עלייה של למעלה מ-60% במחירי הדירות ורבים מעריכים כי בשנים הקרובות המגמה הזו תגדל משמעותית. המשמעות של הדבר הזה היא שכל מי שיצליח להגיע לנכס נדל"ן יוכל להשתמש בו כתעודת ביטוח כדי להבטיח את עתידו הכלכלי ואת עתיד ילדיו לשנים רבות קדימה.

מסתובבים בינינו אנשים שהגיעו לנכס ראשון עם הון עצמי נמוך

עבור רובינו, תחום הנדל"ן נראה כמו משהו חלומי שרק מי שצבר מספיק כסף יכול להיכנס ל"מועדון המצומצם" של הזדמנויות השקעה ייחודיות: רכישת מגרשים, קומפלקסים, עסקאות השבחה (פליפ), השקעה בנכסים בחו"ל ועוד. למרות הדעה הרווחת – מסתבר שכל אדם שרוצה להצליח באמת – בין אם המטרה שלו היא להגיע לנכס ראשון, להבטיח את עתיד המשפחה שלו או לצאת לחופש כלכלי באמצעות השקעות בנדל"ן – יכול לעשות את זה בעזרת ידע ופרקטיקה שממש מתווים לו את הדרך – ללא צורך בהון עצמי גבוה.

זה מה שגרם לאלפי ישראלים ללמוד את הקורס 'השקעות ויזמות בנדל"ן' במכללת פסגות. עם אפס ידע, בלי רקע קודם ועם הון עצמי חלקי – רבים מתוכם ניצחו את "המירוץ לדירה" והגיעו לנכס הראשון שלהם – אבל ממש לא עצרו שם. הם למדו ישירות מיזמי נדל"ן שסגרו עסקאות במאות מיליונים שקלים – ידע, אסטרטגיות ומהלכים פרקטיים בשטח שהלכה למעשה עזרו להם להפוך למשקיעי נדל"ן מוצלחים ולצאת לחופש כלכלי.

לבדיקת התאמתכם ללימודי השקעות ויזמות בנדל"ן

בחרו את גילכם

*טופס אישי ומאובטח בטכנולוגיית SSL מתקדמת*

לקרוא נכון את "מפת הנדל"ן" ולנווט את הדרך לחופש כלכלי

את 'מכללת פסגות' הקימו רועי ראובן ויניב ארביב – שני אנשים רציניים עם "חוש שישי לכסף" ויותר מ-20 שנות ניסיון בעולם היזמות וההשקעות. שיטת הלימוד הייחודית והפרקטית שפיתחו, מיקמה את המכללה בחוד החנית של לימודי השקעות בנדל"ן וכיום היא נחשבת לגדולה והמובילה בישראל עם עשרות אלפי בוגרים וסניפים בפריסה ארצית.

המכללה כוללת כיתות לימוד פרונטליות עם ציוד למידה מתקדם והלימודים מתקיימים באווירה משפחתית לצד קהילה גדולה ותומכת המאפשרת לצמוח ביחד וליצור חיבורים מעניינים. הלימודים מתאפשרים מאיפה שנוח – לימוד פרונטלי או אונליין ב-ZOOM. בנוסף, מתקיימים מפגשי סיור בליווי יזמים מנוסים החושפים את השיטות שלהם לאיתור הזדמנויות, בחינת כדאיות של עסקאות והמון ידע, טיפים וכלים שבסוף מובילים לעשייה מוצלחת.

במידת הצורך, יש גם רכזת אישית שעוזרת לכל סטודנט עם תמיכה, השלמת שיעורים שהתפספסו או כל עניין אחר שקשור ללימודים.

מימין לשמאל: רועי ראובן ויניב ארביב. מייסדי מכללת פסגות.

"יש פה מעטפת אמיתית של אנשים טובים שיודעים מה הם עושים"

בשל אופיו הייחודי, מתרגלים במהלך הקורס המון פרקטיקה ולומדים להכריע בזמן אמת בהחלטות הרות גורל של עסקאות נדל"ן אמיתיות: החל מהשבחה ומכירת נכסים (עסקאות פליפ), עסקאות לטווח ארוך ועד נדל"ן מסחרי והשקעות בנכסים בחו"ל. בקורס הוכשרו כבר אלפי בוגרים ובוגרות שרבים מתוכם הפכו למשקיעי נדל"ן מוצלחים.

מור וזאני (30), צפי ימין (26) ו-דובי ברונשטיין (53) הם שלושה בוגרים של קורס יזמות והשקעות בנדל"ן של מכללת פסגות:

מור שיתף:

"הבנתי מהר שאני רוצה להיכנס לתחום הנדל"ן ושמעתי הרבה המלצות על מכללת פסגות. קיבלתי מהם כלי אחרי כלי ובסוף יצאתי עם 'ארגז כלים' שאפשר לי לצאת לדרך. זה נתת לי את הבסיס להתחיל להתקדם ולהבין מה זה נדל"ן בכלל. בהמשך החלטתי שאני רוצה להיות עצמאי ופתחתי משרד מצליח בתיווך. בלי מכללת פסגות זה לא היה קורה. יש פה מעטפת אמיתית של אנשים טובים שיודעים מה הם עושים וכשיש לך בסיס טוב להצלחה כל השאר יכול לצמוח קדימה."

צפי חשפה:

"הגעתי למכללת פסגות עקב רעיון שרציתי לפתח בחו"ל. לקחתי המון כלים פרקטיים שאיתם הצלחתי להגשים את החלום שלי. אחד השיעורים המדהימים שבמיוחד איתם הצלחתי לממש את מה שרציתי היה שיעור של 'לעשות כסף בלי כסף'. זו בעיניי יזמות אמיתית. לקחת משהו מאפס, לראות את הפוטנציאל שיש בו ולהביא אותו לידי ביטוי בחיים האמיתיים. במכללת פסגות יש סיורי שטח שמאתרים עסקאות מתחת למחיר השוק. למדתי שם דברים שאי אפשר להבין רק מהאינטרנט. איתרתי נכס מתחת למחיר שוק ועשיתי עסקה ממש לא מזמן."

דובי סיכם:

"הקורס היה מעלף. מי שלימד אותנו היה יובל גזית. מדריך משכמו ומעלה. כבר במסגרת פרויקט הגמר רכשתי דירה להשקעה ואיתרתי דירה במחיר זול ממחיר השוק וגם עם פוטנציאל גדול לרווח באזור של התחדשות עירונית. אני מאוד מרוצה מעסקה, מרוצה מהלימודים ואני מרגיש שאני באיזו משפחה שמלווה אותי כל הזמן. מעולם לא נתקלתי בדבר כזה ואני ממשיך לקורסים נוספים."

 

לבדיקת התאמה ללימודי השקעות ויזמות בנדל"ן – השאירו פרטים

🔒טופס אישי ומאובטח בטכנולוגיית SSL מתקדמת🔒

תנאי שימוש באתר
מדיניות הפרטיות של מכללת פסגות

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן