מחזירות את השעון לאחור: פריצת דרך בעולם האנטי אייג'ינג מסייעת לנשים החל מגיל 30 להצעיר את מראה העור באופן טבעי ללא זריקות וניתוחים

20/09/2024

3' דק קריאה

לנשים מגיע להיראות במיטבן. תמיד. רבות מנסות להתמודד עם סימני הגיל בכל דרך אפשרית – מרפואה אלטרנטיבית ועד טיפולי הזרקה זמניים. אבל לראשונה, אחרי עשרות שנים של מחקר, הגיעה פריצת דרך שמשנה את חוקי המשחק: טבליות קולגן עם 6 רכיביים יחודיים שנבדקו והוכחו ברמה הקלינית ביכולת להשיב לעור את המראה הצעיר והזוהר שאבד לו עם הזמן. נשים רבות דיווחו על תוצאות יוצאות דופן. 

גיל זה ביג דיל. במיוחד אם אתן מעל 30 ומתחילות להבחין בקמטים שצצים לכן על הפנים. עד גיל 30, חלבון טבעי בשם קולגן שומר על העור שלכן מתוח וחלק. החל מגיל 30, מתרחש שינוי משמעותי: קצב ייצור הקולגן מואט מדי שנה (בין 2%-1) וזה מוביל להיווצרות פנימית של קמטים שנעשים גלויים יותר ככל שהזמן חולף.

עד היום, השימוש בזריקות ואפילו בניתוחים נחשבו לדרכים מקובלות להתמודד עם סימני הגיל. אבל מסתבר שקיימת דרך חדשה המאפשרת להשיג תוצאות טובות יותר – ללא סיכונים מיותרים.

פריצת הדרך הגדולה

במחקרים קליניים שנערכו במעבדות בצרפת, נבדק ונמצא כי קולגן נטיקול המופק ישירות מדגים תורם לעלייה ניכרת ביציבות של העור ולהשגת מראה בריא יותר.

מחקרים אחרים הצביעו על שלל יתרונות בריאותיים הקיימים בצריכת קולגן: שיכוך כאבי פרקים, מניעת דלדול העצם, צמצום יובש בעור ועוד. בנוסף, נמצא כי פירוק הקולגן לחלקיקים קטנים (תהליך הידרוליזה), משפר באופן ניכר את ספיגת הקולגן בגוף ובכך מגביר את יעילותו.

שורת מחקרים נוספת בחנה את יעילותם של מרכיבים שונים וביניהם 6 שהתגלו כחשובים במיוחד: חומצה היאלורונית השומרת על נפח ולחות העור ועוזרת לצמצם אדמומיות ואקזמה, ויטמין C שנמצא כחיוני ביצירת קולוגן, ויטמין E המזרז את התחדשות העור ומשמש כנוגד חמצון וביוטין ואבץ שתורמים במידה רבה בשמירה על בריאות העור.

וכך, בתום תקופה ארוכה של מחקרים מעמיקים, התגלתה 'נוסחת הזהב' שכעת מאפשרת למיליוני נשים להגשים במידה רבה את חלום הנעורים: 'ביו קומפלקס קולגן 123' – טבליות קולגן שלמעשה מכילות את כל 6 המרכיבים באיכות הגבוה ביותר: קולגן דגים מסוג נטיקול שעבר הידרוליזה ונחקר קלינית במעבדות בצרפת, בשילוב חומצה היאלורונית, ויטמין C, ויטמין E, ביוטין ואבץ.

ביו קומפלקס קולגן 123 הן טבליות הקולגן היחידות בישראל עם טכנולוגיה ליפוזומלית המאפשרת למקסם את ספיגת הקולגן בגוף המאפשר להגיע לתוצאות יוצאות דופן.

"זה משנה פנים בצורה מהממת"

טלי מויאל, 46, סיפרה על השינוי הגדול שחוותה בעזרת 'ביו קומפלקס קולגן 123': "נחשפתי לביו קומפלקס קולגן 123 דרך פרסומת ביוטיוב. אני משתמשת בזה כ-3 חודשים ורואה שיפור. גם אומרים לי את זה, אומרים שרואים שיפור. זה משנה פנים בצורה מהממת."

אלפי נשים דיווחו על שיפור ניכר במראה העור בעזרת 'ביו קומפלקס קולגן 123'

לבדיקת התאמה ופרטים נוספים - בחרי את קבוצת גילך

🔒טופס אישי ומאובטח בטכנולוגיית SSL מתקדמת🔒

"זה נותן הרגשה שאת צעירה בכמה שנים"

שרון דניאל, 55, היא כוכבת ילדים שמופיעה 20 שנה ומאוד חשוב לה להיראות רעננה וצעירה: "הרגשתי את העור שלי נפול, שאני לא רוצה את הקמטוטים של הגיל. עד שגיליתי את קולגן 123 ואחרי שקראתי עליו גם הרבה הבנתי שזה הפתרון היחידי. כל קולגן שניסיתי מבתי מרקחת זה היה ללא תוצאות. ההרגשה היא מדהימה, להסתכל על עצמי במראה בבוקר ולראות את העור כל כך זוהר ומתוח. זה נותן הרגשה שאת צעירה בכמה שנים."

"הקולגן עושה את העבודה ממש"

רותי חן, 73, סיפרה כיצד חייה השתנו אחריה שהתחילה לשלב את 'ביו קומפלקס קולגן 123' בשגרה היומית: "הסוכריות של הקולגן, זה יעשה לכם את החיים! יש בו כל מה שאת קונה ומבזבזת כסף. קולגן חסר לנו בגוף. מגיל 30 זה מתחיל להפסיק. לאט לאט, אם אנחנו לא נחזק אותו ולא נטפל בו, אנחנו נראה אחרת. הקולגן עושה את העבודה ממש."

הטבה מיוחדת לרוכשות מארז חצי שנתי/שנתי

ערכת 3 בוסטרים מתנה מסדרת Age Control Booster החדשה לטיפוח חיצוני של העור

מחקרים מוכיחים: קולגן מסייע לשמור על עורך צעיר ובריא לאורך זמן

למידע נוסף – השאירי פרטים

🔒טופס אישי ומאובטח בטכנולוגיית SSL מתקדמת🔒

*למען הסר ספק, תוספי התזונה של The123 אינם תרופה ולא נועדו לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי. התוכן המוצג אינו מהווה המלצה רפואית מוסמכת. בכל מקרה של בעיה רפואית יש להיוועץ ברופא המטפל. אין לראות במידע והעדויות המוצגים הבטחה לתוצאה כלשהי העשויה להשתנות מאדם לאדם.

רשימת הרכיבים המלאה: ביוטין – Biotin | ויטמין אי – Vitamin E| ויטמין סי ליפוזומאלי – Vitamin C liposomal | קולגן נטיקול – Naticol|קומפלקס ליפוזומאלי של חומצה היאלורונית – Liposomal complex of hyaluronic| אבץ – Zinc

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן