עושים סדר בבלאגן: כל מה שאתם צריכים לדעת על קבלת פטור ממס הנובע מרקע רפואי

20/09/2024

3' דק קריאה

פשוט מקומם: מסתובבים בינינו ישראלים עם בעיות רפואיות שממשיכים לשלם מס לקופת המדינה למרות האפשרות שמגיע להם פטור והחזר רטרואקטיבי של עד מיליוני שקלים. למרבה המזל – יש גוף  רציני במדינה שהחליט להרים את הכפפה ולעשות סדר לכולנו.

אם יש משהו אחד שכולנו רוצים להימנע ממנו זה להיקלע לבירוקרטיה ארוכה ומסועפת. ומה אם יש לנו בעיה רפואית ואנחנו רוצים לממש את הזכויות שלנו? אין דבר גרוע מזה! לחפש מסמכים, להגיש טפסים, להשלים מסמכים, להמתין לתור, לעשות בדיקות, להמתין לתוצאות, לקבל דחייה, להגיש ערעור… למי למען השם יש כוח לזה בכלל?!

ומה לעשות, לא כולנו נולדנו עם כפית של "מומחי זכויות" בפה ואנחנו פחות יודעים כיצד לנווט במבוכי הבירוקרטיה של הגופים והרשויות הגדולים. אבל לשלם להם כסף? אנחנו יודעים גם יודעים. 

אלפי ישראלים משלמים מיסים ובמקביל מתמודדים עם מצבים רפואיים כמו סוכרת, מחלות לב, בעיות בכליות, מחלות ריאה ועוד. הם ממשיכים "לתרום למדינה" בזמן שקיים סיכוי גבוה שמגיע להם פטור ממס הנובע ממצבם הרפואי ולעיתים גם החזר גבוה עד 6 שנים אחורנית על כל תשלומי המס הבלתי מוצדקים שנגבו מהם.

"זכותי", חברה עם ניסיון של כ-20 שנים במיצוי זכויות רפואיות, סייעה לעשרות אלפי ישראלים לקבל פטור והחזרים ממס הכנסה בהיקף מצטבר של מיליארדי שקלים. 

שאלון קצר יחשוף האם לכם או לבן משפחתכם
מגיע פטור והחזרי מס גבוהים

לבדיקת זכאות - בחרו את קבוצת גילכם

🔒טופס אישי ומאובטח בטכנולוגיית SSL מתקדמת🔒

האם אתם זכאים לפטור ממס על רקע רפואי?

הפטור הוא לאנשים שהוכרו כנכים בשיעור של 100%-90%. היקף הפטור, מלא או חלקי, משתנה מאדם לאדם. למשל, אדם שנכותו נקבעה לתקופה של שנה לפחות יהיה זכאי לפטור מלא שיכול להצטבר עד שני מיליון שקלים. מנגד, אם נכותו נקבעה לתקופה של  184-364 ימים – הפטור שיקבל יהיה חלקי בלבד עד 60,000 ש"ח.

הזכאות לפטור רלוונטית הן עבור אנשים שכבר יצאו לפנסיה והן לכאלה שעדיין במעגל העבודה. במידה שאתם סובלים מליקויים רפואיים כמו סוכרת, מחלות לב וריאה, בעיות אורטופדיות קשות ועוד ונקבעה לכם נכות של 90% לפחות אתם עשויים להיות זכאים לקבל את הפטור המלא.

פטור מלא ממס והחזר רטרואקטיבי של 237,520 ש"ח

גיל, 45, סובל משילוב של בעיות לב וריאות ונאבק במשך שנים כדי להשיג הכרה בנכותו: "אני מעוניין להודות לחברת זכותי על הטיפול היעיל, המקצועי והמנוסה אשר בעקבותיו קיבלתי פטור מלא ממס והחזר רטרואקטיבי של 237,520 ש"ח. הלכתם איתי והדרכתם אותי לכל אורך הדרך ובזכותכם ביטוח לאומי הכיר בתביעת הנכות שלי."

מאז 2005, חברת "זכותי" ניצבת בחוד החנית של עולם הזכויות הרפואיות במטרה לסייע לישראלים לקבל את הכסף שמגיע להם – בין אם בעקבות תאונה, מצב רפואי לקוי או מחלה. החברה פועלת במקצועיות ויעילות מול המוסד לביטוח לאומי, מס הכנסה, משרד הבריאות וחברות הביטוח והפנסיה. המומחיות והניסיון רב השנים של זכותי עזרו לישראלים רבים לקבל במצטבר מיליארדי שקלים ממס הכנסה  ובאחוזי הצלחה מן הגבוהים ביותר בענף. 

שאלון קצר יחשוף האם לכם או לבן משפחתה
מגיע פטור והחזרי מס גבוהים

לבדיקת זכאותכם - בחרו את קבוצת גילכם

🔒טופס אישי ומאובטח בטכנולוגיית SSL מתקדמת🔒

*המידע המוצג אינו מהווה ייעוץ משפטי ואין לראות בו ככזה.

המומחים שלנו יסייעו לכם לקבל את הכסף שמגיע לכם!​

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן