בשורות טובות: מסלול חדש למסורבי בנקים מאפשר לקבל משכנתא לכל מטרה בתנאים חלומיים

20/09/2024

3' דק קריאה

ברגעי מצוקה כלכלית, דווקא בתקופה שהם הכי פגיעים, ישראלים רבים מתמודדים עם מציאות מתסכלת כשהם פונים לבנק במטרה לקבל הלוואה אבל הוא פשוט מסרב לתת להם אותה. אך למרות התסכול, עדיין יש תקווה: עפ"י רפורמה חדשה, אם אתם בעלי נכס וסורבתם להלוואה בבנק, ייתכן שמגיעה לכם משכנתא 'לכל מטרה' – כנגד כל הסיכויים. 

צרות פיננסיות יכולות לפקוד כל אחד. מעבר ללחץ הכלכלי, משקלם של חשבונות שטרם שולמו וחובות שרק הולכים ונערמים עלול להוביל לריבוי דאגות וחרדות, מתיחות גוברת בזוגיות ובמשפחה ולילות נטולי שינה אשר פוגעים באיכות החיים (כאילו שחסרים דברים במדינה הזאת להיות מודאגים לגביהם). 

אבל זו לא בעיה של צעירים ומשפחות בלבד. למעשה, זה מורגש מאוד אצל אנשים שעומדים לפרוש או כאלה שכבר יצאו לפנסיה. אפילו אנשים עם נכסים. בעקבות הפרישה, רמת ההכנסה יורדת והם נשארים עם פחות כסף. מנגד, יוקר המחיה מטפס והמציאות הכלכלית הולכת ונהיית מאתגרת יותר: איך מתמודדים עם הוצאות המחייה הכבדות? מאיפה מביאים כסף לשיפוצים? איך אפשר לתמוך כלכלית בילדים? ועוד.

אז האופציה הראשונה שעולה לנו לראש היא כמובן לפנות לבנק שלנו. אבל מה עושים כשהבנק אומר "לא" ומתייג אותנו כ-'מסורבים?'

לראשונה, רפורמה חשובה שקיבלה את ברכת האוצר מאפשרת לבעלי נכסים (למגורים או מסחרי) לבדוק את זכאותם להלוואת משכנתא של עד 75% משווי הנכס – בתנאי החזר נוחים, ללא צורך בערבים ובריבית נמוכה ומשתלמת.

הלוואת משכנתא בקליק: בחרו את הסכום הרצוי
ובדקו את זכאותכם להלוואה משתלמת

₪80000 ₪3000000
https://lp.digitalpages.co.il/soso-form-2/?loan=
&so=soso-art2

*אי-עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
🔒טופס אישי ומאובטח בטכנולוגיית SSL מתקדמת🔒

הלוואת משכנתא בליווי מומחים

הלוואות משכנתא הן תחום מורכב ומסועף ויש המון אותיות קטנות שלא רבים מודעים אליהן. זו הסיבה שמרבית נוטלי המשכנתאות בוחרים לפנות ליועצי משכנתאות מנוסים אשר עוזרים להתאים להם הלוואת משכנתא בהתאם למצבם הפיננסי ובתנאים הטובים ביותר. זה כמובן הולך ונהיה מורכב יותר כשמדובר בהלוואת משכנתא למסורבים.

סוסו פייננס, חברת פיננסים מובילה בישראל בגיוס אשראי ומשכנתאות למסורבי בנקים – פועלת בשיתוף הדוק עם גופי המימון הגדולים במשק – לרבות בנקים וקרנות השקעה מובילות. עם מוניטין וניסיון של למעלה מעשור, סוסו פייננס סייעה לאלפי משפחות להשיג שלווה כלכלית באמצעות הלוואת משכנתא כנגד נכס קיים ובתנאים חסרי תחרות.

מיכאל (65), בעל נכס, היה זקוק לסכום כסף משמעותי והבנק סירב לתת לו: "אין דבר נורא יותר שדווקא ברגעים שאתה הכי צריך, הבנק מפנה לך עורף. לרגע כמעט התייאשתי.  למזלי הרב הגעתי לחברת סוסו פייננס והצלחתי לקבל הלוואת משכנתא בתנאים מצוינים כנגד הדירה שבבעלותי. אני מבקש לציין לטובה שקיבלתי שירות מקצועי. החבר'ה בסוסו פייננס ובמיוחד אדון יוסף עשו בשבילי מעל ומעבר והשיגו עבורי בדיוק את מה שהייתי זקוק לו. תודה לכם."

ההלוואה מתאימה לבעלי נדל"ן מגורים או מסחרי ובמיוחד בעלי נכס שהבנק סירב לתת להם הלוואה עם דירוג אשראי (BDI) שלילי.

35,372 מסורבי בנקים קיבלו הלוואת משכנתא בתנאים מצוינים המאפשרת להם ולמשפחתם ליהנות משלווה כלכלית 

לבדיקת זכאותכם להלוואה משכנתא משתלמת – השאירו פרטים

*אי-עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

🔒טופס אישי ומאובטח בטכנולוגיית SSL מתקדמת🔒

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן