סובלים מכאבים בגב, הברכיים או בכפות הרגליים? מדרסים אורטופדיים עם טכנולוגיה חדשנית יכולים להיות התשובה לבעיה שלכם

אלפי ישראלים בשנה מבקרים אצל האורטופד ומלינים על כאבים בגב וברגליים, אי נוחות בזמן תנועה או כאבי ברכיים במהלך פעילות גופנית. נשמע לכם מוכר? אז הנה החדשות הטובות: טכנולוגיה חדישה מאפשרת ליצור מדרסים מותאמים אישית להקלה משמעותית על הכאב והיא כעת נגישה בהטבה בלעדית לחברי קופות החולים.

20/09/2024

3' דק קריאה

הנתונים כואבים: למעלה מ-60% מהישראלים בגילאי 45+ סובלים מכאבים בגב, בברכיים ובכפות הרגליים באופן שמשבש להם את החיים. לפעמים הכאב הוא כל כך חזק ומטריד שזה כבר מגיע לרמות שאי אפשר לתפקד. רוב האנשים יודעים היום שהדרך היעילה להתמודד עם הבעיה היא לעשות מדרסים אורטופדיים. אבל איך יודעים בדיוק באיזה מדרס לבחור?

רוב המדרסים בשוק מיוצרים בגישת 'מתאים לכולם' תוך התעלמות מן העובדה שלא כל כפות הרגליים נולדו שוות. יתרה מזאת, חברות מדרסים רבות משתמשות בחומרים פשוטים אשר אינם מספקים עמידות ותמיכה נאותים לכף הרגל ובכך למעשה מובילות להחמרת הבעיה.

טכנולוגיית המדרסים של New Feet

חברת New Feet היא בין הראשונות שלקחה את 'צעד החדשנות' והביאה לישראל שיטה פורצת דרך המאפשרת לייצר מדרסים אורטופדיים המספקים תמיכה מושלמת למנח כף הרגל בתהליך מתקדם ופשוט שאורך כ-20 דקות ומבוצע בכ-22 קליניקות בפריסה ארצית רחבה.

בשלב הראשון מומחה מבצע אבחון ראשוני של כפות הרגליים. בשלב השני –  עולים על פלטפורמה המבצעת סריקה של מנח כף הרגל במצבים שונים. המערכת מודדת את כפות הרגליים תוך קבלת אינדיקציות על אזורי לחץ רגישים מה שמאפשר ליצור מדרסים שמתאימים לבעיה שאתם סובלים ממנה. בתוך כ-20 דקות המדרסים מוכנים ואתם יכולים לצאת לדרך חדשה ללא כאבים ברגליים.

מדרסים פורצי דרך בטכנולוגיה חדשנית.

בלעדי לחברי קופות החולים: מדרסים בהתאמה אישית בהנחות מיוחדות

לבדיקת זכאות לסריקה ממוחשבת ואבחון חינם של כפות הרגליים בחרו את קופת החולים שלכם:

🔒טופס אישי ומאובטח בטכנולוגיית SSL מתקדמת🔒

אורי (29), שחקן כדורסל,

משתף כיצד חייו השתנו בעקבות התאמת מדרסים בטכנולוגיה החדשנית: "הכף רגל זה הבסיס שלנו במהלך היום יום. מהרגע הראשון שלבשתי את המדרס הרגשתי את הנוחות שלו. פשוט כיף ללכת איתו. אחרי חצי שנה אני הגעתי ועשיתי עוד אחד. תודה רבה למשפחות ניו פיט."

שלמה (64),

סבל תקופה ארוכה מכאבים בגב: "עד לפני שנתיים סבלתי תקופה ארוכה מכאבים בגב וכאבים ברגליים בהליכה. כשהגעתי לכאן עשיתי מדרסים ותודה לאל אני מרגיש טוב עם זה. ממליץ לכל אחד שסובל מבעיות ברגליים או בעיות בגב שנובעות מפלטפוס או כל בעיה ברגליים. פשוט להגיע לכאן. תודה לכם."

חברת New Feet נוסדה מתוך צורך במדרסים בהתאמה אישית, כאלו שנבנים באופן מדויק לכף הרגל שלכם ובכך עוזרים לשפר את היציבה ואת זרימת הדם ולאפשר לכם ליהנות מאיכות חיים טובה יותר.

הצטרפו לאלפי ישראלים ששיפרו את איכות החיים עם מדרסים בהתאמה אישית

לבדיקת זכאות לסריקה ממוחשבת ואבחון חינם של כפות הרגליים – השאירו פרטים

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן