החלה המכירה המוקדמת: קרקע צמודה לתחנת המטרו העתידית בראשון לציון אשר אושרה ע"י הממשלה – החל מ-259,000 ש"ח בלבד

20/09/2024

3' דק קריאה

מסמך מדיניות לאומי של משרד התחבורה והאוצר חושף כי בהשוואה לעולם ישראל נמצאת מאחור בכל מה שקשור לתחבורה ציבורית. לכן, ממשלת ישראל החליטה בצעד תקדימי לקדם תוכנית ארצית להקמת רכבת מטרו.

בהמשך לאישור התוכנית, החלה מכירה מוקדמת של קרקעות למגורים בראשון לציון, בצפון מזרח העיר, בצמוד לשכונת "מרום ראשון" ולתחנת מטרו עתידית. לפי תוכנית תמ”א 70 המקודמת ע"י הממשלה, צפויה להיבנות שכונה עם אלפי יחידות דיור לצד שטחי תעסוקה ומסחר. מטרת התוכנית, תוך פיתוח הקרקעות הסמוכות למטרו העתידי, היא ליצור חיבור ונגישות לכל אזור המרכז ולתת מענה למצוקת הדיור המתמשכת בעיר.

במילים אחרות, מדובר בקרקע שטמון בה אינטרס לאומי. לפיכך, משקיעים שירכשו יחידות קרקע צפויים להרוויח מאות אחוזים כבר במועד ההפשרה. למעשה, ניסיון העבר מוכיח זאת פעם אחר פעם: קרקע שנרכשה לפני כעשור בשדה דוב ב-500,000 ש"ח שווה כיום כ-2,500,000 ש"ח. קרקע שנרכשה בפי גלילות רק לפני שנים בודדות ב-400,000 ש"ח שווה כיום כ-1,500,000 ש"ח. קרקע שנרכשה לפני כחמש שנים במתחם ה-1000 בראשון לציון שווה היום פי ארבעה.

לנוכח מצוקת הדיור המחייבת את הממשלה לקדם את התוכנית ולאור העובדה כי מדובר בקרקעות האחרונות בראשון לציון, גורמים מקצועיים מעריכים כי מדובר בקרקע עם פוטנציאל השבחה של כ-400%-300% אחוזים.

לפרטים מלאים על פרויקט המטרו:

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒
*הקרקע אינה זמינה לבנייה

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן