מהפכה בבנקאות: בנק ONE ZERO מציע פקדונות של 4% חודשי ו-4.5% שנתי עם כלי AI מתקדמים לניהול חכם של הכסף שלכם

בנק וואן זירו מוביל את מהפכת הבנקאות הדיגיטלית עם פקדונות אטרקטיביים של 4% חודשי ו-4.5% שנתי, פטור מורחב מדמי ניהול ועמלות ושורת כלים חכמים לניהול הכסף ופתרונות מסחר מתקדמים. למעלה מ-100,000 ישראלים כבר התקדמו ל-One Zero.

20/09/2024

3' דק קריאה

בנקאות דיגיטלית שמותאמת לעידן החדש

אחרי ארבעה עשורים ללא חידושים משמעותיים, בנק ONE ZERO מציג גישה חדשנית שמאתגרת את הבנקאות המסורתית ומשנה את חוקי המשחק. החשבון כולו מתנהל באפליקציה מאובטחת ונגישה עם מגוון פיצ'רים ושירותים, כגון: ניתוח החשבון ברמה היומית באמצעות טכנולוגיית AI, המלצות מותאמות אישית לחיסכון ולהשקעה, סקירות כלכליות, ניהול כספים אישי ועוד.

הודות לעובדה שאין סניפים פיזיים והוצאות על משאבים יקרים, ב-ONE ZERO מתמקדים בלפתח שירותים והטבות המעניקים ערך אמיתי: החל משירות לקוחות 24/6 שמונע את הצורך להמתין בתור שעות ועד פטור מלא על עמלות עו"ש ומט"ח שיכולים לחסוך לכם עד אלפי שקלים בשנה. וכל היופי פה? ניתן להצטרף בתוך דקות באפליקציה ולהתחיל ליהנות משלל היתרונות של וואן זירו ובראשם פיקדונות אטרקטיביים של 4% חודשי ו-4.5% שנתי.

פותחים חשבון בבנק ONE ZERO
ומקבלים חודשיים התנסות ללא עלות!

לפרטים והצטרפות - ענו על השאלה:
מהו גילכם

🔒 שאלון אישי ומאובטח 🔒

*ההצטרפות למי שגילם פחות מ-18 תתאפשר בכפוף לאישור הוריהם או אפוטרופוס.

 

המסלולים של ONE ZERO

בנק ONE ZERO מציע שלושה מסלולים שונים, כל אחד מהם מותאם לצרכים האישיים של הלקוח ומציע הטבות ייחודיות:

מסלול ZERO פטור מלא מעמלות חשבון עו"ש, כרטיס אשראי בינלאומי ללא דמי אחזקה, שירות לקוחות זמין 24/6, ופטור מדמי ניהול על תיק השקעות. התשלום במסלול זה הוא לפי שימוש בלבד.

מסלול ONE: כולל את כל ההטבות של מסלול ZERO, בנוסף לחשבון מט"ח ללא עמלות, סריקה פיננסית יומית לניהול חכם של הכסף, ייעוץ פיננסי אישי ופיקדון יומי בריבית משתנה. עלות המסלול: 49 שקלים לחודש בחשבון יחיד ו-59 שקלים בחשבון משותף.

מסלול +ONE (המומלץ ביותר): המסלול המתקדם ביותר הכולל את כל ההטבות של מסלול ONE, בנוסף לחבילת מסחר חודשית בניירות ערך הכוללת 10 פעולות (קנייה ומכירה) ללא הגבלת סכומים. עלות המסלול: 119 שקלים לחודש בחשבון יחיד ו-139 שקלים בחשבון משותף.

בנקאות אישית המותאמת ללו"ז שלכם

עם בנק וואן זירו תוכלו ליהנות משירות לקוחות מותאם אישית 24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע (שישי עד 13:00). צוות הבנקאים המקצועי זמין בצ'אט או בטלפון ומספק ללקוחות ליווי צמוד ומקיף. מנהל הכספים האישי יבחן את הפעילות בחשבונכם, יזהה אירועים חריגים והזדמנויות ויעדכן אתכם כיצד לפעול. בנוסף, תוכלו לקבל ייעוץ בכל נושא פיננסי, בין אם זה ניהול תקציב, פתרונות מימון, תכנון משכנתא לדירה או בחירה אופטימלית של מסלולי חיסכון והשקעה.

"הדור החדש של הבנקאות"

פרופ' אמנון שעשוע, ממייסדי בנק ONE ZERO ויזם מוביל בתחום הבינה המלאכותית, משתף:

"וואן זירו זה הדור החדש של הבנקאות. פיתחנו טכנולוגיית AI לסריקות וניתוח יומי של החשבון לצד פתרונות מתקדמים לניהול כספים ואפשרויות מסחר מהפכניות – הכל תחת מעטפת שירות איכותית עם נגישות וזמינות גבוהים – בלי לשלם עמלות מיותרות ועם אפשרות ליהנות פיקדונות אטרקטיביים של 4% חודשי ו-4.5% שנתי.

זאת בשורה אמיתית לכל מי שמעוניין בבנקאות אישית מתקדמת ולאנשים שאין להם זמן לנהל את הכסף עצמאית ולא רוצים להמשיך ולשלם עמלות גבוהות בבנק שלהם. כמו כל בנק אחר אגב, וואן זירו נמצא בפיקוח של בנק ישראל עם אבטחת מידע ברמות הגבוהות ביותר."

הצטרפו עכשיו!

עם יותר מ-100,000 לקוחות פעילים, בנק וואן-זירו מציע לכם את ההזדמנות ליהנות מבנקאות פרטית מתקדמת, זמינה ונוחה. פותחים חשבון עכשיו ומקבלים חודשיים מתנה במסלולי ONE.

למידע והצטרפות מול נציג – השאירו פרטים

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒

*שירות לקוחות זמין 24/6 עד יום שישי ב-13:00.

*פטור מעמלות עו"ש, מט"ח ודמי כרטיס במסלולי One.

*פיקדונות יומיים: ריבית משתנה p-3.1%=2.9%, מתואמת 2.94%. הפקדה לשנה בכפוף לתנאי הבנק והפיקדון.

*פיקדון חודשי: ריבית שנתית משתנה p-2%, מתואמת 4% לשנה. בכפוף לתנאי הבנק והפיקדון.

*פיקדון שנתי: ריבית משתנה p-1.4%=4.6% מתואמת 4.6%. הפקדה לשנה בכפוף לתנאי הבנק והפיקדון.

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן