לתשומת לבכם: 5 עובדות על אירוע לבבי שיכולות להציל לכם את החיים

אירועים לבביים הם מהגורמים המרכזיים לתמותה בעולם ומס' 2 אחרי מחלת הסרטן. חשוב להיות מודעים לסימנים המקדימים ולגורמי הסיכון, ולהיות מוכנים לפעול במהירות במקרה חירום. המודעות והידע יכולים להציל חיים, ולכן ריכזנו עבורכם 5 עובדות קריטיות על אירועים לבביים.

19/09/2024

3' דק קריאה

1. זיהוי מוקדם מציל חיים

אירועים לבביים יכולים להתרחש בפתאומיות וללא אזהרה מוקדמת. זיהוי מוקדם של סימנים מחשידים כמו כאבים בחזה, קוצר נשימה, סחרחורת או הזעה בלתי מוסברת יכול להיות ההבדל בין חיים למוות. חשוב להכיר את הסימנים הללו ולפנות לטיפול רפואי מיידי אם הם מופיעים.

2. חשיבות הנגישות לטיפול מיידי

כשמתרחש אירוע לבבי, הזמן הוא גורם קריטי. קבלת טיפול מהיר עשויה להקטין משמעותית את הנזק ללב ולהגדיל את סיכויי ההחלמה. גישה לשירותים רפואיים זמינים ומיידיים, כמו מוקדים רפואיים הפועלים 24/7, יכולה לשפר את סיכויי ההישרדות במקרי חירום לבביים.

לפרטים על מנוי בריאות הלב שיכול להציל חיים

ענו על השאלה

מהו גילך?

🔒 שאלון אישי ומאובטח 🔒

3. השפעת אורח החיים על בריאות הלב

אורח חיים בריא הוא גורם משמעותי במניעת אירועים לבביים. תזונה מאוזנת, פעילות גופנית סדירה והפחתת מתחים יכולים להפחית את הסיכון למחלות לב. הקפדה על מעקב רפואי קבוע ובדיקות תקופתיות תסייע בזיהוי מוקדם של בעיות פוטנציאליות.

4. גורמים סביבתיים ותורשתיים

היסטוריה משפחתית של מחלות לב, לחץ דם גבוה וסוכרת מגבירים את הסיכון לאירועים לבביים. אנשים עם גורמי סיכון אלו צריכים להיות מודעים במיוחד לבריאות הלב שלהם ולעבור בדיקות סדירות כדי לזהות בעיות מוקדם ככל האפשר.

5. ביומרקר - בדיקת דם חדשנית לאבחון מהיר של אירוע לבבי

אם אתם סובלים מבעיות כמו לחץ דם גבוה או סוכרת, או שיש לכם היסטוריה של מחלות לב במשפחה, חשוב שתכירו את בדיקת ביומרקר (Biomarker). מדובר בבדיקת דם פשוטה שניתן לבצע בבית, אשר מזהה אירוע לבבי תוך מספר דקות בודדות.

שירותים נוספים כמו מוקד רפואי 24/7 וניידות טיפול נמרץ זמינות, יכולים לספק לכם תמונת אבחון מדויקת המאפשרת קבלת טיפול מהיר שיכול להציל חיים. מדובר בחידוש עולמי המונגש לציבור באמצעות חברת שחל, חלוצה ברפואת לב מתקדמת בארץ ובעולם.

בכדי לשמור על בריאות הלב שלכם ולקבל מענה מהיר במקרה חירום, חשוב להיות מודעים לעובדות אלו ולשקול הצטרפות לשירותים רפואיים מתקדמים שיכולים להציל חיים.

התקדמו לשחל עוד היום והבטיחו למשפחה שלכם שומר פרטי ללב

למידע והצטרפות למנוי שחל – השאירו פרטים

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒

-הניידות בכפוף לפריסה הארצית ולזמינותן

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעת מחלות

– המידע המופיע אינו תחליף לייעוץ רפואי ואין לראות בו ככזה

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן