הדרך הקלה לאורח חיים בריא: שיטת שחיית החתירה המאפשרת לרבים לרדת במשקל ולשמר אותו בקלות

עם יד על הלב, כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם מתחילים להתאמן, באמת התכוונתם לזה, אבל כשזה הגיע לרגע האמת, הרגשתם שאין לכם כוחות או חשק? לחלק גדול מאיתנו, חדר כושר או פעילות גופנית באופן כללי לא מרגישים כמו משהו טבעי או נוח, ולעיתים קרובות זה מרגיש יותר כמו עונש מאשר הנאה.

20/09/2024

3' דק קריאה

לעשות את השינוי שתמיד רציתם

אבל מה אם הייתם מגלים שיש דרך אחרת, כזו שמתאימה לכל אחד ואחת, בכל גיל ורמת כושר, ושכבר עזרה למיליוני אנשים ברחבי העולם לעשות שינוי מהותי בבריאות ובאיכות החיים שלהם? שיטת TI ללימוד שחיית חתירה מציעה בדיוק את זה – אפשרות לשפר את הכושר, להוריד במשקל להצליח לשמר אותו ולהיראות במיטבכם. וכול זה מבלי להזיע  או להרגיש במרדף מתיש אחר התוצאות.

העיקרון המרכזי בשיטה הוא לשחות חכם יותר, לא קשה יותר. היא מלמדת אתכם איך לנצל את כוח המשיכה והאנרגיה הטבעית כדי לנוע במים בצורה יעילה, חסכונית ומודעת, כך שתוכלו לשחות למרחקים ארוכים ולהיכנס לכושר בקלות.

טכניקת TI, שהומצאה ע"י מאמן השחייה האמריקאי טרי לוכלין, היא שיטה בינלאומית ללימוד שחיית חתירה הפועלת בישראל כבר 18 שנים, עם יותר מ-70 מרכזי שחייה בפריסה ארצית. וכל היופי פה? אתם יכולים ללמוד וליישם את השיטה תוך 10 מפגשים בלבד.

רוצים ללמוד לשחות חתירה ולעשות שינוי מהותי?

לפרטים נוספים - בחרו את טווח גילכם

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒

שחיית חתירה מסורתית לעומת שיטת TI

שחיית החתירה המסורתית, שהומצאה בארה"ב לפני למעלה ממאה שנים ופותחה על ידי הצלב האדום, נועדה ללמד אנשים כיצד לשרוד במים ולהגיע במהירות לחוף מבטחים.

עם זאת, השיטה המסורתית מתמקדת במאמץ אינטנסיבי, דבר שגורם לשחיקה מהירה ולבזבוז אנרגיה. לעומת זאת, שיטת TI ללימוד שחיית חתירה מציעה גישה שונה לחלוטין. בעזרת טכניקה ייחודית, השחיינים מתמקדים בתנועות מינימליות ויעילות תוך שמירה על רוב הגוף מתחת למים, בדומה לתנועת דג. 

כך, השיטה מאפשרת לשחות למרחקים ארוכים מבלי להתעייף במהירות, ומשמשת ככלי אפקטיבי לשיפור הכושר הגופני וירידה מהירה במשקל.

"אני מסוגל לשחות שחייה רציפה למרחקים ללא מאמצים חריגים"

שמעון, בן 53, משתף: "הלימודים תרמו ושיפרו את יכולות השחייה שלי ואני מסוגל לשחות שחייה רציפה למרחקים ללא מאמצים חריגים. טוקה המדריך האיר את דרכנו מידי יום שני בסבלנות והתמדה וכל הזמן הקפיד על טכניקות השחייה בצורה יוצאת מן הכלל. איש ראוי, נעים הליכות ומקצוען בתחומו. רעייתי זהבה השתתפה איתי ולא שחתה מעולם חתירה ועכשיו היא עושה את זה בקלות. מומלץ ביותר."

שיטת TI, הנלמדת בבית הספר לשחייה הגדול בעולם, היא שיטה ייחודית לשיפור יכולות השחייה ולשריפת קלוריות בצורה אפקטיבית. השיטה מאפשרת לשחות למרחקים ארוכים ללא מאמץ מיותר, ובכך לשדרג את הכושר הגופני והבריאות. בזכות השיטה רבים בישראל נהנים משחייה נוחה ומהנה המובילה לשינוי מהותי.

רוצים לשחות חתירה בקלות ולעשות שינוי מהותי בחיים?

השאירו פרטים בטופס

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒

• לרדת במשקל • לאמץ אורח חיים בריא • לתפקיד במיטבכם •

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן