אושרה תוכנית המתאר בהוד השרון: עתודות הקרקע האחרונות יימכרו החל מ-619,000 ש"ח

20/09/2024

3' דק קריאה

הוד השרון היא אחת הערים המתפתחות והמבוקשות בישראל עם אוכלוסייה של כ-68,000 תושבים וצפי גדילה של עד 100,000 תושבים עד שנת 2030. בחלקה הדרום מערבי של הוד השרון; בצמוד לשכונות יוקרה, פארק האגם האקולוגי ובסמוך למרכזי מסחר ופנאי ולגן הלאומי נחל הירקון תוקם שכונה חדשה עם כ-6 אלף יחידות דיור לצד שטחי תעסוקה ומסחר.

בעקבות הצפי לגידול אוכלוסייה משמעותי, נוצר בסביבה ביקוש דחוף לשטחי מגורים, תעשיה ומסחר. השכונה תוקם בלב ליבו של אחד האזורים המרכזיים והיקרים בישראל אשר עבר שינוי ייעוד מקרקע חקלאית לאזור פיתוח עירוני. תוכנית המתאר הכוללנית כבר אושרה וקיבלה תוקף בוועדה המחוזית והמקומית ונכון להיום עובדים על תוכנית מפורטת שתאפשר את תחילת הבנייה.

בשכונות הסמוכות רמת הדר ורמות מנחם דירות נמכרות בשווי של למעלה מ-4 מיליון ש"ח. בשל הצפי לגידול האוכלוסייה ובהתחשב בכך שמדובר באחת מעתודות הקרקע האחרונות והמובחרות בהוד השרון, ההערכה היא ששווי הקרקע העכשווי (619,000 ש"ח) משקף פוטנציאל השבחה גבוה ביחס לערכה הריאלי בעת אישור תוכנית מפורטת. אי לכך, משקיעים שיכנסו בזמן צפויים להניב רווח של לפחות כמיליון ש"ח עוד לפני תחילת הבנייה.

למידע נוסף על הפרויקט השאירו פרטים:

🔒 טופס אישי ומאובטח באמצעות טכנולוגיית SSL מתקדמת.🔒
*הקרקע אינה זמינה לבנייה

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך

כתבות פופולריות

דילוג לתוכן